D-LINK A INCHEIAT UN PARTENERIAT CU DHL

Bucureşti, 22 Iunie 2009 D-Link a încheiat un parteneriat cu DHL, liderul pieţei mondiale de curierat, în scopul îmbunătăţirii răspunsului la solicitările clienţilor şi pentru a centraliza procesele de logistică de RMA (Return Material Authorisation) în Europa.

Contractul de exclusivitate încheiat cu DHL completează oferta de servicii pan-europene de la D-Link şi va îmbunătăţi viitoarele operaţiuni logistice. Prin concentrarea a 9 (nouă) centre RMA într-unul singur, la sediul central european din Park Royal, D-Link estimează că toate costurile operaţionale de RMA vor scădea cu 15%, iar alte reduceri se vor înregistra ca urmare a  diminuării perioadei de RMA pe teritoriul Europei.

D-Link a selectat DHL ţinând cont de resursele acestei companii de a asigura fluxul logistic şi a oferi soluţii de încredere, personalizate, cu vastă acoperire geografică.

D-Link vine permanent în sprijinul clienţilor săi”, declară Eric Martinez, Operations Vice President în cadrul D-Link Europe. “Asigurarea proceselor de logistică de RMA sporeşte astfel calitatea serviciilor D-Link la nivel european şi demonstrează implicarea companiei pentru a oferi clienţilor un model avansat de service.” Pe de altă parte, Bogdan Mihalcea, Country Manager D-Link România este de părere că “parteneriatul cu DHL înseamnă extinderea laturii logistice, combinând expertiza tehnică cu infrastructura foarte solidă a unui serviciu european.”

Pentru început, în luna mai s-au agreat serviciile privind toate transporturile de RMA dinspre Marea Britanie şi Irlanda. Din luna iulie se va implementa un program de integrare a sistemelor între cele duă companii, care va facilita serviciile spre şi dinspre alte zone ale Europei. De asemenea, DHL va asista D-Link în scopul realizării de oferte personalizate destinate clienţilor din segmentul business.

Referitor la acest parteneriat, Charles Stewardson, Senior Director, European Business, în cadrul DHL Supply Chain, declară că “DHL înţelege importanţa crescută a lanţului de aprovizionare şi recunoaşte impactul pozitiv pe care îl au soluţiile eficiente de suport aftersales asupra utilizatorului.

Brandul D-Link este sinonim cu produse de reţelistică de înaltă calitate, iar DHL este încântat să furnizeze o soluţie care va îmbunătăţi nivelul suportului oferit de către D-Link clienţilor din toată Europa.”

Despre D-Link:

D-Link este lider mondial în networking, designer multi-premiat în domeniul proiectării şi conceperii de soluţii pentru reţele, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru diverse medii precum: locuinţa digitală, birouri mici/birouri din locuinţa personală (Small Office/Home Office (SoHo)), întreprinderi mici şi mijlocii (Small to Medium Business (SMB)), până la mari companii. Soluţiile companiei sunt ideale pentru mediile din locuinţa digitală, întreprinderile mici şi mijlocii (IMM-uri) şi marile companii. Cu milioane de echipamente de reţelistică realizate şi livrate, D-Link este o companie dedicată excelenţei în tehnologie şi a devenit unul dintre liderii industriei de profil, produsele sale fiind distribuite şi utilizate în întreaga lume, cu un raport excelent preţ/performanţă pe piaţa comunicaţiilor şi reţelelor.

În Europa, D-Link are 20 de birouri, sediul său central fiind la Londra. Regiunea reprezintă un element strategic de maximă importanţă pentru companie, generând o treime din veniturile sale la nivel mondial. Pentru mai multe informaţii, accesaţi www.dlink.co.uk

Despre DHL:

DHL este liderul pieţei mondiale de curierat expres internaţional, terestru şi aerian. De asemenea, este numărul 1 mondial în transport cargo naval şi logistică contractuală. DHL oferă o gamă completă de soluţii personalizate – de la expedieri expres de documente până la managementul lanţurilor de distribuţie. Cu peste 4,2 milioane de clienţi, reţeaua internaţională DHL leagă peste 220 de ţări şi teritorii din întreaga lume. Peste 310.000 de angajaţi se dedică furnizării de servicii rapide şi fiabile care depăşesc aşteptările clienţilor în 120.000 de destinaţii de pe toate continentele.

DHL este parte a Deutsche Post DHL. În anul 2008, Grupul a realizat o cifră de afaceri de 54 miliarde de euro.

                                      Cumpara D-link online cu ajutorul ASBIS B2B