La concursul internaţional de caricaturi Prestigio au participat 300 de lucrări din 35 de ţări, Câştigătorii au fost anunţaţi
Prestigio Technologies Ltd., un comerciant dinamic de tehnologie de vârf pentru produsele digitale pentru casă şi birou, a anunţat rezultatele celui de-al treilea concurs internaţional de caricaturi „Take the Funny Way”. Juriul şi publicul au ales 4 câştigători din 300 de lucrări prezentate de concurenţii din 35 de ţări.
La 1 aprilie – Ziua Internaţională a Păcălelilor – organizatorii concursului au anunţat decizia juriului Prestigio şi rezultatele sondajului pentru vizitatorii site-ului de Concurs. Concursul de caricaturi din acest an a fost dedicat viziunii artistice a momentelor amuzante asociate cu navigaţia şi călătoria în mediul hi-tech modern. Concursul a fost deschis pentru caricaturiştii amatori şi profesionişti din toate mediile, de toate vârstele şi cu diverse niveluri de experienţă. Caricaturile luate în considerare pentru acest concurs trebuiau să conţină cel puţin un element vizual cu marca Prestigio.
Câştigătorul premiului special Users’ Choice Award a fost selectat în urma sondajului de pe site-ul Concursului. Cea mai mare susţinere pentru lucrarea sa a avut-o Olga Kuznetsova din Ucraina care a primit 35 de voturi în favoarea caricaturii intitulate “Maşini”: http://art.prestigio.com/gallery/view/1204013317. Olga va primi un receiver Bluetooth GPS foarte sensibil, precis şi durabil Prestigio şi un premiu în bani de 100 USD.The remaining three winners were selected by the Prestigio
Ceilalţi trei câştigători au fost selectaţi de Juriul Prestigio care era format din 20 de angajaţi ai firmei, din filialele cu sediul în Cipru, Republica Cehă, Rusia, Ucraina, Belarus şi Olanda. Juriul Prestigio cuprinde designeri şi artişti de mare clasă. După ce Juriul a numărat voturile, Locul Întâi al Concursului a fost în unanimitate câştigat de Igor Kondenko din Ucraina pentru lucrarea sa artistică foarte creativă numită "Labirint". Artistul a oferit o variantă foarte amuzantă pentru vechiul mit grec legat de taurul terifiant numit Minotaur: http://art.prestigio.com/gallery/view/1205849936 . Probabil, faimosul erou grec Tezeu nu ar fi avut nicio şansă de supravieţuire dacă Minotaurul ar fi utilizat tehnologia contemporană de urmărire prin GPS. Câştigătorul primului loc a primit un premiu în bani de 1.000 USD.
Locul al doilea a fost câştigat de Pol Leurs din Luxemburg pentru caricatura sa "Abordarea semafoarelor": http://art.prestigio.com/gallery/view/1206441980 . Pol va primi navigatorul Prestigio GeoVision 430 şi un premiu în bani de 400 USD. Locul al treilea a fost câştigat de Istvan Kelemen (Ungaria) pentru lucrarea "Navigare personală": http://art.prestigio.com/gallery/view/1206462505 . Istvan va primi navigatorul GPS GeoVision 350 şi 200 US$. Al treilea concurs internaţional de caricaturi Prestigio a luat sfârşit, dar Prestigio se pregăteşte deja pentru concursul internaţional tradiţional de fotografie artistică care va fi anunţat la sfârşitul lunii aprilie 2008. Concursul de caricaturi din acest an a confirmat popularitatea şi recunoaşterea vastă a mărcii Prestigio, precum şi existenţa comunităţii online care este unită de pasiunea pentru artă şi hi-tech. Următorul concurs de caricaturi este programat pentru decembrie 2008.
Cele mai bune concursuri de caricaturi Prestigio vor fi prezentate într-o expoziţie internaţională de caricaturi care va avea loc în „House of Humour and Satire” din oraşul bulgar Gabrovo în martie 2009. Începând cu 2004, a devenit o tradiţie ca Prestigio să organizeze diverse concursuri artistice în fiecare an, cu scopul de a promova brandul Prestigio şi de a identifica şi a încuraja artiştii talentaţi şi designerii din toată lumea. Toate caricaturile câştigătoare pot fi vizualizate la Galeria de caricaturi virtuale Prestigio: http://art.prestigio.com/
Despre Prestigio Prestigio este o companie IT foarte dinamică, specializată în soluţii pentru Casa şi Biroul digital. Deşi a început ca o mică filială de Cercetare şi Dezvoltare a grupului ASBIS, în ultimii ani Prestigio a devenit un furnizor de soluţii şi produse hi-tech unice pe piaţa de consum. Casa Digitală şi Biroul Digital sunt două dintre principalele puncte de interes ale companiei. Investind în combinaţia «Artă Hi-Tech» (soluţii în cadrul cărora produsele hi-tech devin opere artistice), compania şi-a creat o poziţie unică pe piaţă. În prezent, Prestigio are sediul în Cipru şi operează activ în regiunea EMEA (Europa, Orientul Mijlociu şi Africa) prin reprezentanţele sale şi prin partenerii de afaceri aflaţi în centre de afaceri cheie din regiune, oferind clienţilor săi un portofoliu substanţial de produse IT inovatoare şi de servicii cu valoare adăugată. Pentru mai multe informaţii, vă rugăm să vizitaţi www.prestigio.com , www.prestigio.ro