Dell pune la dispozitia clientilor sai ‘Direct to Partner’

 

 

Vizibilitatea completa asupra comenzilor
te face sa fii in control deplin. ‘Direct to Partner’ ofera informatii despre comenzi – exact ceea ce trebuie si cand ai trebuie.

Mentinerea evidentei comenzilor si verificarea starii in care se afla acestea pot consuma mult timp. Pentru a ii ajuta pe partenerii sai cu aceasta, Dell a implementat un nou program, "Direct to Partner". Aceasta noua initiativa permite clientilor sa aiba o vizibilitate completa asupra oricarei eventuale comenzi intarziate, intr-un format simplu, usor de navigat prin email; aceasta asigura un proces mai eficient privind situatia comenzilor, oferind mai mult timp pentru alte activitati.

Actualizarile zilnice personalizate relativ la comenzi ofera informatii si notificari privind:

  • Anularile si numerele de re-comanda alocate
  • Problemele legate de customer care
  • Actualizare stare pentru comenzi in fazele  Credit Allocate sau Parts Allocate
  • Actualizare privind solicitarile plasate catre echipa Partner Service