Inspirându-ne din concursul Urban Art organizat de Canyon la începutul anului, am selectat cinci modele diferite de graffiti
pentru a fi aplicate acestor produse. “Scopul nostru a fost de a crea ceva nou, remarcabil și îndrăzneţ”, a declarat Catherine
Lazure-Guinard, manager de comunicare. “Cu această ediţie limitată, vrem să provocăm standardele de design din industrie
şi să oferim ceva ce nu s-a mai văzut până acum. Acest lucru confirmă încă odată faptul că marca Canyon nu este o marcă
tipică în industria de IT.”
Nu numai că ediţia limitată va fi unică în piaţă dar va și contribui la derularea programelor educaţionale şi a proiectelor de
integrare a copiilor străzii din ţările în curs de dezvoltare. Canyon va dona 5% din profitrile realizate din vânzările acestei
ediţii limitate către proiectele de ajutorare a copiilor, cu speranţa că va oferi acestora o şansă de se integra în societate.
Pentru acest proiect spectaculos, Net4Kids Aid Foundation – organizaţie non-profit din Olanda – va ajuta Canyon în misiunea
sa de a oferi un sprijin copiilor străzii și de a le oferi şansa unui viitor mai bun. “Acest proiect este fantastic”, confirmă Geert
van Dijk, vice-președinte pentru vânzări și marketing. “Suntem mândri să fim parteneri cu Net4Kids în a contribui la bunăstarea
copiilor. Fie că este vorba de furnizarea de apă curată, acces la educaţie sau adăpost, suntem hotărâţi să dăm o mână de
ajutor comunităţii.” Pentru mai multe informaţii faceți click aici.
Faceți click aici pentru a vizualiza lista produselor, caracteristicile importante, modelele de grafitti etc. în format PDF.
Pentru o variantă simplificată, doar cu elemente vizuale, faceți click aici.
Pentru cele mai recente informaţii vizitați pagina noastră de web sau urmăriți-ne pe Twitter.