Canyon si Prestigio s-au lansat oficial pe piata asiatica

 

 Reactia pozitiva si plina de entuziasm fata de gamele de produse ale marcilor si de strategia tintita confirma ca Prestigio si Canyon sunt pregatite si dispun de tot ce este necesar pentru face o miscare strategica de succes pe piata asiatica.

Aoni si grupul ASBIS, compania-mama a Canyon si Prestigio, si-au anuntat recent parteneriatul pentru dezvoltarea celor doua marci pe piata asiatica. Strategia de crestere, comunicarile despre portofoliul de produse si branding-ul marcilor s-au numarat printre subiectele prezentate saptamana trecuta in China publicului din selectul Mission Hill, cel mai mare resort de golf din lume, de langa Shenzhen.

"Toti participantii au avut o atitudine extrem de pozitiva fata de cele doua marci. Au fost lansate comenzi chiar in aceeasi zi, ceea ce dovedeste increderea puternica in succesul Canyon si al Prestigio in aceasta piata", a declarat Jorn van Loon, marketing executive. "In mod curent in China cele mai multe marci au o oferta limitata. Impreuna cu Aoni oferim chiar de la inceput pe piata mai mult de cinci game de produse: camere web, boxe, casti, mouse-uri, genti pentru notebook si seturi tastatura cu mouse. Acest lucru ne asigura noua, si mai important, partenerilor nostri un avantaj competitiv bine definit. "

Produsele Canyon si Prestigio au fost expuse in sali de expozitie impresionante precum si in cadrul unui spectacol special pe podiumul de prezentare. Evenimentul a cuprins si o demonstratie intr-adevar interesanta cu instrumente de percutie, completata de jocuri de lumini spectaculoase. Au participat si populara trupa rock Equator si solistul Star.

Ivo van Houten, director de marketing al Canyon si Prestigio, a fost prezent la eveniment: "In ansamblu, evenimentul a fost extrem de interesant si de reusit. Clientii si-au format o buna impresie despre podusele noastre si si-au exprimat increderea in marcile noastre. Dispunem de o baza solida si de relatii sanatoase deja stabilite pentru un viitor prosper. Acest eveniment a constituit fara indoiala o lansare reusita pentru vanzarea Canyon si Prestigio in China prin Aosbis."

 

Aceasta intrare pe piata asiatica va permite Canyon si Prestigio sa continue oferirea de produse bine proiectate si calitative unui numar tot mai mare de utilizatori si totodata va spori capacitatea de a respecta promisiunile marcilor in tarile in care actioneaza.

"Apropierea de partenerii selectati nu numai ca faciliteaza comunicarea dar extinde si colaborarea", a explicat Catherine Lazure-Guinard, manager comunicare corporate Canyon si Prestigio. "In acelasi timp, aceasta va contribui la reducerea considerabila a costurilor, in paralel cu optimizarea eficientei si a resurselor. Ne asteptam la dublarea veniturilor in 2010 si dispunem deja de resursele necesare pentru a atinge acest tel."

 

 

 

Imagini China 1

Imagini China 2

 

Logo Canyon

Despre CANYON
CANYON este o marca pentru un stil de viata vesel, tineresc si dinamic, care se straduieste sa faca viata mai confortabila, oferind o gama larga de produse electronice de larg consum legate de domeniul tehnologiei informatiei si periferice pentru computere practice, usor de utilizat si la preturi accesibile cat mai multor oameni. Gama noastra de produse este construita avand la baza angajamentul de a oferi modele frumoase si stilate la preturi competitive, fara a face compromisuri privind calitatea. Fondata in 2003, CANYON este una din marcile cu cele mai mari cresteri in domeniu din Asia, Europa, Orientul Mijlociu si Africa.

Logo Prestigio

Despre Prestigio
Marca Prestigio ofera o combinatie unica de eleganta si sofisticare, calitate superioara a produselor, tehnologie avansata si design de varf. Obiectivul nostru este sa asiguram o calitate mai buna a vietii cu produse de lux accesibile celor care apreciaza un stil de viata cosmopolit. Portofoliul nostru contine produse electronice de larg consum lagate de domeniul tehnologiei informatiei si periferice pentru computere, cum ar fi unitatile de disc externe, unitatile flash USB, gentile pentru notebook, computerele desktop, dispozitivele GPS si altele.

Logo Asbis

Despre Asbis
Grupul ASBIS, fondat in 1995, are sediul in Cipru si este specializat in distributia componentelor si a perifericelor din domeniul tehnologiei informatiei, cu 33 de depozite in  26 de tari. Grupul are un sistem de achizitii centralizat, controlat de la sediul din Cipru, care achizitioneaza de la producatori de top de componente si periferice pentru computere din intreaga lume, cum ar fi Intel, Seagate, Hitachi, Dell, Toshiba, Microsoft si Samsung. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.asbis.com.

Logo Aoni

Despre Aoni
Shenzhen Aoni Electronic Industry Co. Ltd. este un grup de integrare de dimensiuni mari in domeniul tehnologiei informatiei. Din 2003 Aoni se concentreaza pe dezvoltarea si productia de echipamente video digitale si mentine relatii stranse de afaceri cu multe marci importante din intreaga lume. Aoni a oferit prima camera web de marca din China. Puteti citi mai multe pe www.anc.net.cn