Lenovo castiga premiul “red dot” pentru design
ESSEN – Germania, MILANO – Italia, 9 Aprilie, 2013 –Lenovo a castigat un titlu exceptional al prestigioasei competitii globale de design red dot, infiintata in Germania si organizata anual din 1955. Cu ocazia evenimentului Milan Design Week, juriul international al concursului a recunoscut calitatea constanta a creatiilor realizate de echipa de design si experienta de utilizare a Lenovo, careia i-a acordat titlul onorific “red dot: echipa de design a anului 2013.” Mai mult,Lenovoa cistigat acum si premiul "red dot: best of the best” pentru design-ul laptopului IdeaPad U430s.
Titlul onorific “red dot: echipa de design a anului 2013” acordat creatorilor Lenovo este o distinctie acordata la initiativa juriului si pentru care participantii la competitie nu pot candida. Premiul onoreaza strategia companiei, dedicata produselor inovatoare si de inalta calitate. Este un obiectiv pe care – dupa cum s-a exprimat organizatia red dot – “echipa Lenovo Design si Experienta de Utilizare l-a satisfacut din abundenta. De ani de zile, Lenovo impresioneaza juriul de experti ai competitiei cu produsele sale si calitatea exceptionala a designului acestora. Drept recunoastere, specialistii Lenovo au fost numiti echipa de design red dot a anului 2013”.
Lenovo s-a aflat in competitie directa cu alte echipe de nivel international, pe criterii precum inovatia, tehnologia, cooperarea si performanta. Din 1988, red dot a ales in fiecare an o echipa de creatori care contureaza tendintele globale ale pietei prin conceptele inovatoare propuse. Lista castigatorilor include companii renumite precum Adidas, BMW, Bose, Nokia si Porsche.
Lenovo este prima companie chineza care castiga titlul “red dot: echipa de design a anului”, ceea ce demonstreaza capacitatea de inovare a companiei, un avantaj semnificativ atat pe pietele globale cat si pe cele locale, unde clientii au aratat de fiecare data ca designul bun este foarte important. Acesta este un moment extraordinar pentru Lenovo, o marca extrem de populara in China si un nume care castiga rapid recunoastere globala pentru noutatile tehnologice si conceptele sale de design.
Istoricul Lenovo in competitia red dot include aproximativ 21 de produse premiate. De exemplu, IdeaPad U430s (2013), ThinkCentre Edge 91 (2012) si Yoga Concept (2005) au castigat cel mai important titlu al competitiei: "red dot: best of the best". Toate aceste distinctii demonstreaza faptul ca Lenovo a luat mereu in serios designul produselor sale atunci cand le-a oferit clientilor dispozitive inovatoare si stilate.
“Lenovo este o companie cu o abordare internationala, cu un departament intern de design foarte puternic si o focalizare intensa pe calitate”, explica initiatorul si CEO-ul proiectului red dot, Prof. Dr. Peter Zec. “Mai mult, Lenovo este un castigator constant al premiilor red dot pentru design. Atat in 2012 cat si in 2013, Lenovo a optinut cel mai important titlu, red dot: best of the best, cat si multe alte premii red dot, de cand Yao Yingjia a preluat conducerea echipei. El a reusit sa identifice un limbaj creativ realist, care este inteles peste tot in lume. Deschiderea lui se reflecta in forme si functionalitati unice, si in utilizarea unor materiale originale care nu au mai fost folosite pana acum la constructia de notebook-uri si tablete. Sunt de aceea incantat sa prezint companiei Lenovo titlul exceptional si onorific red dot: design team of the year 2013. Il merita !”
“Acest titlu istoric inseamna mult pentru echipa noastra de Design si Experienta de Utilizare, pentru ca ne recunoaste reusitele constante in inovare si design din ultimii ani”, a adaugat Yao Yingjia, Vice Presedinte si director al departamentului de Design si Experienta de Utilizare de la Lenovo. “Lenovo doreste sa devina lider global in era PC Plus, era tabletelor, telefoanelor si televizoarelor inteligente, a PC-urilor. Pentru a atinge acest obiectiv, echipa de design a Lenovo va continua sa isi puna in aplicare experienta in crearea de PC-uri, viziunea antreprenoriala si designul inovator, pentru a le oferi consumatorilor produse fiabile, functionale, performante, usor de folosit si bineinteles, frumoase. Premiul red dot: echipa de design a anului 2013 este o incurajare si o inspiratie pentru noi, pentru a merge mai departe si a fi unul din liderii tendintelor globale in design si experienta de utilizare."
Despre Lenovo
Lenovo este o companie de tehnologie personala cu o cifra de afaceri de 30 miliarde USD; este al doilea furnizor de computere personale din lume si deserveste clienti din peste 160 de tari. Dedicat construirii unor computere personale si dispozitive pentru internet mobil de o conceptie exceptionala, modelul de business al Lenovo se bazeaza pe inovatie, un lant logistic global extrem de eficient si pe o executie strategica puternica. Formata in urma achizitionarii de catre Lenovo Group a fostei Divizii de Calculatoare Personale a IBM, compania dezvolta, produce si lanseaza pe piata produse si servicii tehnologice fiabile, de inalta calitate, sigure si usor de folosit. Linia sa de produse include legendarele computere personale comerciale marca Think si computere pentru gama larga de consumatori marca Idea, precum si servere, statii de lucru si o familie de dispozitive de internet mobil, incluzand tablete si telefoante tip smartphone. Compania Lenovo detine centre de cercetare importante in Yamato, Japonia, in Beijing, China si in Raleigh, Carolina de Nord. Pentru mai multe informatii, accesati www.lenovo.com.