Canyon si Prestigio fac un pas catre cucerirea pietei asiatice
Deschiderea recenta a unui depozit in Shenzhen, China, a reprezentat un prim pas catre o prezenta mai puternica pe piata asiatica. Conducerea Canyon si a Prestigio este convinsa de avantajele si potentialul de crestere ca rezultate a patrunderii in aceasta regiune. Daphne Su, Presedinte, explica:
"Sa privim realitatile. China este cea mai mare tara din lume, cu cea mai mare populatie, cu 1,4 miliarde de oameni. Aceasta inseamna 20% din populatia planetei. Mai mult, numerosi experti prevad o crestere a vanzarilor cu amanuntul in aceasta tara in anii urmatori, un acces mai usor la Internet si o crestere considerabila a volumului vanzarilor de computere personale. Deoarece Canyon si Prestigio sunt furnizori de periferice pentru PC-uri, extinderea operatiunilor si a prezentei noastre in China reprezinta o mutare logica."
Parteneriatul dintre ASBIS si Aoni va duce la crearea unei noi entitati, denumite Aosbis, care va fi dedicata dezvoltarii marcilor in Asia.
"Ce lipseste la ora actuala in China: nicio marca nu este capabila sa ofere mai mult de trei grupuri de produse", , confirma Forster Su, director pentru planificarea produselor. "Impreuna cu Aoni, oferim chiar de la inceput pe piata mai mult de cinci game de produse: camere Web, boxe, casti, mouse-uri, seturi tastatura si mouse si genti pentru laptop. Mai mult, acum dispunem de fabrici care produc multe din produsele din portofoliul nostru, ceea ce ne ofera fara indoiala un avantaj asupra concurentei."
In plus, apropierea de partenerii selectati nu numai ca va facilita comunicarea si extinderea colaborarii, dar va contribui si la reducerea considerabila a costurilor, in parale cu optimizarea eficientei si a resurselor. Aceasta strategie de dezvoltare ne va permite sa oferim produse mai bine proiectate si de calitate unui numar tot mai mare de utilizatori si totodata ne va spori capacitatea de a respecta promisiunile marcilor noastre in tarile in care actionam.
Desi obiectivul de dublare a incasarilor in 2010 reprezinta o provocare, echipa este convinsa ca este realizabila: "Resursele potrivite pentru acest scop sunt deja existente", a declarat Daphne Su. Aproape 50 de persoane vor colabora in 2010 in cadrul unei echipe pentru a atinge obiectivele, intr-un sediu nou, construit recent. Portofoliile marcilor au fost si ele revizuite pentru aceasta piata noua, pentru a raspunde nevoilor si cerintelor specifice, cu o oferta adaptata la publicul-tinta.
"La ora actuala, produsele Canyon sunt vandute in 72 de tari din intreaga lume si sunt incantat ca vom patrunde in curand si pe piata chineza. Deoarece este una din cele mai mari piete din lume si cu una din cele mai rapide cresteri, China prezinta cu siguranta foarte multe provocari. Cu toate acestea, echipa noastra din Asia a fost un sprijin pentru succesul nostru din ultimii ani si sunt convins ca suntem bine pregatiti pentru a cuceri o parte considerabila a pietei chineze de bunuri de larg consum." – Geert van Dijk, vicepresedinte pentru vanzari si marketing, corporatia Canyon si Prestigio.
Pe termen lung, echipa prevede extinderea dezvoltarii in sud-estul si nord-estul Asiei, precum si in America Centrala si de Sud. De asemenea, vor fi deschise noi sedii de filiale pentru a sprijini strategia de dezvoltare pe aceste piete. "Acest lucru ne ofera si o deschidere pentru vanzari in restul lumii, in viitorul apropiat", a confirmat Daphne Su.
Despre CANYON
CANYON este o marca asociata modului de viata vesel, tineresc si dinamic, care se straduieste sa faca viata mai confortabila oferind o gama larga de produse electronice legate de domeniul IT si periferice pentru computere practice, usor de utilizat si la preturi accesibile pentru cat mai multa lume. Gama noastra de produse a fost proiectata pentru a oferi modele frumoase si cu stil la preturi competitive, fara a face rabat de la calitate. Fondata in 2003, CANYON este una din marcile cu cele mai mari cresteri in domeniu din Asia, Europa, Orientul Mijlociu si Africa.
Despre Prestigio
Marca Prestigio ofera o combinatie unica de eleganta si sofisticare, o calitate ridicata a produselor, tehnologie avansata si design de varf. Obiectivul nostru este sa asiguram o calitate mai buna a vietii, cu produse de lux la un pret accesibil, tuturor celor care apreciaza un stil de viata cosmopolit. Portofoliul nostru contine produse electronice de larg consum din domeniul tehnologiei informatiei si periferice pentru computere, cum ar fi unitatile de disc externe, memoriile flash USB, gentile pentru notebook, computerele desktop, echipamentele GPS si multe altele.
Despre Asbis
Grupul ASBIS, fondat in 1995, are sediul in Cipru si este specializat in distributia componentelor si perifericelor din domeniul tehnologiei informatiei, cu 33 de depozite in 26 de tari. Grupul are un sistem de achizitii centralizat, controlat de la cartierul general din Cipru, care achizitioneaza de la producatorii de componente, unitati si periferice pentru computere de top din intreaga lume, cum ar fi Intel, Seagate, Hitachi, Dell, Toshiba, Microsoft si Samsung. Pentru informatii suplimentare, vizitati www.asbis.com .
Despre Aoni
Shenzhen Aoni Electronic Industry Co., Ltd. este un grup de integrare de dimensiuni mari in domeniul tehnologiei informatiei. Incepand din 2003, Aoni se preocupa de dezvoltarea si producerea de echipamente video digitale si mentine relatii stranse de afaceri cu multe marci renumite din intreaga lume. Aoni a oferit prima camera web de marca din China. Puteti citi mai multe pe www.anc.net.cn