Dell Next Business Day On-site – Interventia la sediul clientului in a doua zi lucratoare
CUMPARA |
Tehnologia reprezinta o investitie semnificativa si merita sa protejati sistemele si dispozitivele IT pentru a evita posibilele perioade costisitoare de downtime. Cu Dell rezolvati rapid problemele si va bucurati de o perioada de uptime mai mare, de mai multa productivitate.
Atunci cand este nevoie de interventie la sediul clientului Dell are planul potrivit necesitatilor afacerii respective. Dell ofera o gama larga de variante de suport on-site construite pentru a raspunde diverselor cerinte ale clientilor pentru a asigura o perioada cat mai lunga de functionare a sistemelor acestora, incepand cu serviciul si garantia de tip Interventie la sediul clientului in a doua zi lucratoare (Next Business Day On-site). Conceput pentru a asigura nivelul de baza al securitatii clientului, serviciul NBD consta in deplasarea unui tehnician la sediul clientului in a doua zi lucratoare (daca este cazul).
Procedura de suport
Cand contactati Suportul Tehnic Dell pentru o problema, va trebui sa furnizati prin telefon cateva elemente care sa ajute la determinarea cauzei defectului. Actiunile Dell pentru rezolvarea de la distanta a problemelor pot ajuta la reducerea timpului de downtime prin remedierea rapida a problemei sau prin transmiterea piesei potrivite (daca este cazul); toate acestea in cadrul unui efort de a va face sistemul functional cat mai rapid, cu un singur telefon.
Ii va fi mai usor tehnicianului de la suport sa va ajute daca veti avea pregatite: service tag number (de pe eticheta aplicata pe spatele produsului), numarul de serie si numarul facturii pentru produsul pentru care se ofera suport, modelul produsului, versiunea sistemului de operare, modelul diverselor dispozitive periferice conectate la sistem, descrierea problemei si a oricaror eventuale solutii deja aplicate de client pentru rezolvarea problemei. Analistul va parcurge o serie de pasi necesari pentru a diagnostica problema.
Serviciul NBD este disponibil 5 zile pe saptamana, excluzand sarbatorile oficiale, in zilele lucratoare. Apelurile primite de Dell dupa terminarea programului normal de lucru cu clientii si/sau expedierea de piese dupa aceasta ora poate prelungi timpul de raspuns la sediul clientului cu inca o zi. NBD este disponibil numai pentru anumite modele Dell iar in cazul in care nu este posibila oferirea de servicii de interventie in a doua zi lucratoare, se va incheia un acord alternativ privind nivelul serviciilor (SLA), in functie de locatia sistemului.
Apelare centru pentru asistenta: 0 800 894682
Pentru a vedea toate termenele si conditiile pentru suportul Dell (in engleza) faceti click aici <<