Lenovo depăşeşte Dell şi devine al doilea producător de PC-uri la nivel global

        CUMPARA


Lenovo a depăşit Dell în cursa pentru locul doi la nivel mondial în ceea ce priveşte livrările de PC-uri, conform datelor anunţate de International Data Corporation (IDC), un important furnizor global de informaţii de piaţă pentru piaţa tehnologiei de consum.

După şapte trimestre consecutive ca producătorul de PC-uri cu cea mai rapidă creştere între cei mai importanţi furnizori din lume, datele IDC arată că Lenovo a obţinut o cotă de piaţă record de 13.7% şi un volum de livrări trimestriale record de 12.6 milioane de unităţi. 

CEO-ul Lenovo, Yuanqing Yang, a declarat: “Lenovo a avut un avânt incredibil pe piaţă, depăşind doi concurenţi şi ocupând a doua poziţie la nivel mondial în doar două trimestre. Dat fiind mediul competitiv actual, credem că performanţa noastră îi conferă companiei Lenovo o poziţie puternică pentru a putea deveni în cele din urmă lider de piaţă la nivel mondial.



Creştem în segmentul pentru întreprinderi şi consumatori, iar clienţii noştri ştiu că ne-am asumat un angajament deplin în ceea ce priveşte piaţa PC-urilor pe termen lung. În acelaşi timp, vom investi în continuare în produse inovatoare care vor genera convergenţa tehnologiilor şi serviciilor pe toate cele patru arii ale noastre – smartphones, tablete, PC-uri şi smart TV.  Trebuie să livrăm o excelentă experienţă pentru consumatori în toate platformele pentru a ne atinge obiectivul şi a deveni principala companie de tehnologie personală din lume. Cred că avem produsele, echipa, strategia şi avântul necesar pentru a atinge această aspiraţie pe termen lung.”

Evoluţia Lenovo
·         Profit net aproape dublu de la an la an în trimestrul I ($108m)
·         Unităţi record în trimestru I de peste 10 milioane
·         Trimestrul I: Cotă record atât pe pieţele mature cât şi cele emergente
·         Numărul 1 în sectorul global relationship NB (întreprinderi mari/sectorul public)
·         Numărul 2 in sectorul global commercial
·         Numărul 1 în China şi în continuă creştere:  avans mare faţă de competitori pe măsură ce China
          a depăşit pentru prima dată SUA ca cea mai mare piaţă de PC-uri din lume.
·         Numărul 1 în Japonia, cea de-a treia piaţă de PC-uri din lume, în urma finalizării de succes a joint-venture-ului cu NEC
·         Numărul 1 pe pieţele emergente globale: creştere de 3 ori mai mare ca rata pieţei (46,5% v. 14,7% sau cel mult 16,6%)
·         Numărul 2 în PC-uri WW All-In-One.

Despre LENOVO
Lenovo (HKSE: 992) (ADR: LNVGY) este o companie de tehnologie personală cu venituri de 21 miliarde USD – şi cel de-al doilea furnizor de computere personale din lume, care deserveşte clienţi în peste 160 de ţări. Dedicată realizării unor computere personale şi dispozitive de Internet mobil proiectate excepţional, modelul de business al Lenovo se bazează pe inovaţie, un lanţ logistic global foarte eficient şi execuţie strategică puternică. Formată în urma achiziţionării de către Lenovo Group a fostei Divizii de Computing Personal a IBM, compania creează, produce şi lansează pe piaţă produse şi servicii tehnologice fiabile, de înaltă calitate, sigure şi simplu de folosit. Linia sa de produse include legendarele computere personale comerciale marca Think şi de consum marca Idea, precum şi servere, staţii de lucru şi o familie de dispozitive de internet mobil, incluzând tablete şi smart phones. Compania Lenovo, inclusă între cele 500 companii Fortune la nivel global, deţine centre de cercetare importante în Yamato, Japonia, în Beijing, Shanghai şi Shenzhen, China şi în Raleigh, Carolina de Nord. Pentru mai multe informaţii, accesaţi  www.lenovo.com.