ASBISc isi consolidează divizia brand-urilor proprii. Creşterea prognozată a vânzările generate de brand-urile proprii urmează sporească gradul de diversificare a surselor de venit

 

ASBISc Enterprises Plc, distribuitor de top din domeniul produselor IT în pieţele emergente din Europa, Orientul Mijlociu şi Asia, îşi întăreşte divizia brand-urilor proprii. Compania l-a numit pe dl Peter Edinger în funcţia de Vice President Retail Sales & Marketing pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Noul director va răspunde de managementul vânzărilor şi al marketingului şi de strategiile de dezvoltare a pieţelor pentru mărcile proprii ale ASBISc Canyon şi Prestigio.

"Numirea lui Peter în funcţia de Vice President Retail Sales & Marketing pentru Europa constituie o parte a planului nostru de dezvoltare puternică a vânzărilor mărcilor proprii, în cadrul strategiei mai largi de diversificare a veniturilor şi de creştere a profitabilităţii. Unul din domeniile de care va răspunde Peter este extinderea şi prezenţa în pieţele regionale, cu accent pe Europa Occidentală. Experienţa vastă a lui Peter, pregătirea şi competenţa deosebită în relaţiile cu clienţii vor constitui un avantaj pentru poziţionarea Canyon şi Prestigio ca furnizor puternic al unei game largi de produse IT şi electronice de larg consum şi vor permite canalului de distribuţie să aibă mai mult succes în ceea ce priveşte veniturile şi profiturile. Avem sentimentul că, datorită experienţei sale, el va aduce o valoare extraordinară pentru ASBISc." – a declarat Siarhei Kostevitch, CEO şi Chairman ASBISc Enterprises PLC.

"Este momentul perfect să mă alătur grupului ASBIS, deoarece compania este acum chiar mai puternică decât înaintea crizei financiare mondiale şi piaţa oferă mai multe oportunităţi distribuitorilor de valoare. Obiectivul nostru este să asigurăm un raport excelent între funcţionalitate, adresarea  clienţilor şi profitabilitatea companiei. La un nivel mai înalt, dorim să creştem veniturile generate de mărcile proprii – Prestigio şi Canyon – astfel încât în 2-3 ani contribuţia lor în venitul total al ASBISc să crească de la aproximativ 5%, cât este în prezent, la circa 10%." – a declarat Peter Edinger.

Dl Peter Edinger are 55 de ani şi a deţinut numeroase funcţii de conducere în companii de talie mondială din domeniul tehnologiei şi orientate către distribuţie. Timp de doi ani a deţinut funcţia de vice-preşedinte pentru vânzări al Western Digital pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. Anterior a lucrat timp de 11 ani pentru ATI Technologies, inclusiv 4 ani ca vice-preşedinte şi director general pentru Europa, Orientul Mijlociu şi Africa. De asemenea, a deţinut funcţii de conducere la Sanyo, NEC şi Media Vision.