Intel România lansează provocarea muzicală “Intel Song Contest”

        CUMPARATI

 

În weekendul 15 – 17 octombrie a.c., Intel îi așteaptă pe cei mai curajoși cântăreți de peste 18 ani să își demonstreze talentul de interpretare la competiția “Intel Song Contest” la Băneasa Shopping City, între orele 14.00 – 20.00. Participanții vor fi invitați să redea în maniera personală celebrul Jingle Intel, “Bong-Bong-Bong-Bong-Bong”. Fiecare interpretare va fi înregistrată și postată pe website-ul www.intel.ro/bassjump/ro. Vizitatorii website-ului vor vota ulterior interpretarea preferată, iar cele mai populare 8 interpretări vor fi recompensate cu câte un laptop cu procesor Intel® Corei3 350M. Procesul de votare se va desfăşura între 8 noiembrie – 8 decembrie, iar câştigătorii vor fi anunţaţi pe website-ul www.intel.ro/bassjump/ro pe 15 decembrie 2010.

 “Intel Song Contest” promovează Bass Jump*, cea mai recentă secvență din campania globală de marketing a Intel, Sponsors of Tomorrow™, al cărei scop este să atragă noi segmente de public și să reitereze abordarea creativă de marketing a companiei. Sponsors of Tomorrow™ prezintă cele mai recente tehnologii Intel şi demonstrează cum contribuie compania la crearea viitorului. Deoarece tehnologiile Intel reprezintă acum componente integrate în atât de multe aspecte ale vieţii noastre de zi cu zi, campania îşi propune să informeze consumatorii asupra utilizării tehnologiei în diverse moduri – de la cele mai simple sarcini de computing până la proceduri complicate, cum ar fi monitorizarea infrastructurii urbane în eventualitatea producerii unor catastrofe naturale.

Intel – în colaborare cu MRM Londra – a creat un website unic pentru Bass Jump, cu variantă în limba română, www.intel.ro/bassjump/ro. Website-ul găzduiește videoclipul principal, imagini “din culisele” realizării lui, profilul personajelor implicate, precum şi un link către un joc Flash, în care utilizatorii îi pot lansa în acţiune pe cei cinci săritori din România, ajustând duratele pentru a obţine secvenţa muzicală corectă. Jocul Bass Jump are şi propria pagină de Facebook*, http://bit.ly/boFx1e, unde utilizatorii pot deveni fani Bass Jump şi pot juca mai uşor acest joc.

Jingle-ul Intel, “Bong-Bong-Bong-Bong-Bong”, format din cinci note muzicale, a fost lansat în 1992, în cadrul campaniei de marketing Intel Inside®. Această temă muzicală s-a bucurat de un succes atât de mare încât la a zecea sa aniversare era deja utilizată în 130 ţări din întreaga lume, iar după aproape 20 de ani se aude undeva, în lume, o dată la fiecare cinci secunde. Fastcompany a clasat de curând acest jingle pe locul al doilea în topul celor mai recunoscute teme muzicale din lume, după râsul unui bebeluş1.

Pentru a vă inspira propria interpterare a Jingle-ului Intel, accesaţi www.intel.ro/bassjump/ro.

* Personajele prezentate in clipul video ‘Bass Jump’ sunt cascadori profesionişti iar săriturile lor au fost executate în conformitate cu toate normele de siguranţă în vigoare. Clipurile video prezentate, precum şi informaţiile referitoare la acestea sunt parte a campaniei de marketing Intel® Sponsors of Tomorrow™.

1 http://www.fastcompany.com/article/the-most-addictive-sounds-in-the-world-advertising-neuromarketing

Despre Intel

Intel este lider mondial în inovaţia din industria computerelor. Compania proiectează şi dezvoltă tehnologii esenţiale, ce servesc ca fundament pentru dispozitivele de computing din lume.

Pentru informaţii suplimentare despre Intel accesaţi http://www.intel.com/pressroom şi http://blogs.intel.com.

Intel şi logo-ul Intel sunt mărci comerciale ale Intel Corporation în Statele Unite şi în alte ţări.

* Alte nume şi brand-uri pot fi reclamate ca fiind proprietatea altor părţi