Intel şi Discovery Channel premiază curiozitatea pe Facebook

        CUMPARATI

 

Bucureşti, 10 octombrie 2011 Intel şi Discovery Channel organizează până pe 17 octombrie, pe Facebook, concursul CURIOSITY. În cadrul acestui concurs fanii Intel şi Discovery România sunt invitaţi să răspundă la quiz-uri cu întrebări legate de episoade din seria CURIOSITY, difuzată de Discovery Channel în fiecare luni seară, de la ora 22.00. Serialul abordează câteva dintre cele mai interesante întrebări ale omenirii, precum „Există universuri paralele?”, „Am putea supravieţui unei invazii extraterestre?” sau  „Putem trăi veşnic?”, încercând să găsească răspunsuri.

Pe baza punctajelor obţinute la fiecare quiz participanţii intră în competiţie pentru câştigarea a două netbook-uri Acer cu procesor Intel® Atom™, un laptop Acer cu procesor Intel® Core™ i5 sau 30 de colecţii DVD cu programe Discovery. Concursul poate fi accesat la adresa http://apps.facebook.com/curiosityintel/.

Asocierea Intel-Discovery, centrată în jurul programului CURIOSITY, a pornit din Statele Unite în luna august a acestui an şi s-a extins apoi în celelalte regiuni din America Latină, Europa, Orientul Mijlociu, Africa şi alte ţări din zona Asiei. Fiind primul proiect de acest gen al companiei, Intel a extins campania CURIOSITY în peste 40 de ţări, incluzând şi România.

Participanţii înscrişi la concurs trebuie să răspundă la unul dintre cele trei teste afişate pe site-ul competiţiei. Cei care răspund corect la cel puţin 50% +1 din întrebări la oricare din testele concursului vor avea opţiunea de a se înscrie în concurs prin completarea numelui, adresei de e-mail, numărului de telefon şi oraşului de reşedinţă. Fiecare participant are maxim 3 şanse în tragerea la sorţi finală, adică posibilitatea de a răspunde corect şi de a se înscrie la fiecare dintre cele 3 teste disponibile.

Scopul parteneriatului dintre cele două companii este asocierea inovaţiei Intel cu conţinutul de calitate oferit de Discovery, creând astfel posibilitatea de a îmbina curiozitatea pasionaţilor de tehnologie cu ultimele descoperiri din acest domeniu, descoperiri care vor schimba în viitor modul în care gândim şi acţionăm.

Despre Intel

Intel este lider mondial în inovaţia din industria computerelor. Compania proiectează şi dezvoltă tehnologii esenţiale, ce servesc ca fundament pentru dispozitivele de computing din lume. Pentru informaţii suplimentare despre Intel accesaţi http://www.intel.com/pressroom şi http://blogs.intel.com.

Intel şi logo-ul Intel sunt mărci comerciale ale Intel Corporation în Statele Unite şi în alte ţări.

* Alte nume şi brand-uri pot fi reclamate ca fiind proprietatea altor părţi.

Despre Discovery Communications

Discovery Communications (NASDAQ: DISCA, DISCB, DISCK) este compania nr. 1 în lume în domeniul programelor non-ficţiune, ajungând la peste 1,5 miliarde abonaţi din 210 ţări. Discovery oferă oamenilor posibilitatea de a-şi explora universul şi de a-şi satisface curiozitatea atât prin intermediul celor peste 130 reţele în frunte cu Discovery Channel, TLC, Animal Planet, Discovery Science şi Discovery HD, cât şi prin intermediul produselor şi serviciilor comerciale şi educaţionale de top sau prin portofoliul diversificat de servicii media digitale, incluzând HowStuffWorks.com. În Europa Centrală şi de Est, Orientul Mijlociu şi Africa, 10 branduri Discovery ajung la 141 milioane abonaţi din 105 ţări, cu programe traduse în 17 limbi.