Kaspersky Lab

Kaspersky Lab şi Facebook colaborează pentru a face reţelele sociale mai sigure

CUMPARATI ONLINE

Produse Kaspersky

Este mult mai probabil ca o persoană să acceseze link-urile trimise de prieteni, încrederea fiind un instrument util pentru infractorii cibernetici. URL-urile dăunătoare pot fi trimise automat către contactele unei victime, fără ca aceasta să îşi dea seama, fapt ce face aceste link-uri să pară legitime. Însă acum, în momentul în care utilizatorii Facebook împărtăşesc sau accesează un link trimis de prieteni, URL-ul va fi analizat instant şi comparat cu baza de date cu pagini web dăunătoare a Kaspersky Lab. Dacă link-ul se potriveşte cu lista de URL-uri cunoscute ca fiind dăunătoare a Facebook – care sunt furnizate echipei Facebook de către specialiştii Kaspersky Lab şi de alte companii de securitate  –, utilizatorul va fi notificat imediat şi va fi împedicat să acceseze respectiva pagina web. Astfel, nu numai că informaţiile personale şi computerul utilizatorului sunt protejate, ci este oprită şi răspândirea link-urilor dăunătoare.

În cadrul Kaspersky Lab, peste 800 de experţi anti-malware lucrează non-stop pe întreg mapamondul pentru a combate infracţiunile cibernetice, analizând peste 125.000 de ameninţări zilnic.

Utilizând informaţiile furnizate de  Kaspersky Security Network – un depozit cloud-based în care clienţii Kaspersky Lab împărtășesc în mod voluntar şi în timp real date cu privire la tentativele de infectare şi la activitatea malware–, experţii Kaspersky Lab pot analiza informaţiile pentru a oferi protecţie în timp real pentru cei 300 de milioane de utilizatori protejaţi de produsele şi tehnologiile Kaspersky Lab în întreaga lume.

Informarea şi protejarea utilizatorilor Facebook

Echipa Kaspersky Lab este de părere că utilizatorii de computere informaţi reprezintă prima redută în apărarea împotriva infracţiunilor cibernetice. Pe lângă furnizarea de informaţii despre ameninţări către Facebook, Kaspersky Lab va oferi şi consultanţă de specialitate, ponturi şi articole informative, care vor fi disponibile pe pagina de securitate a Facebook.  Acest centru de informare va ţine comunitatea online la curent cu cele mai recente ameninţări cibernetice şi va reaminti constant care sunt obiceiurile de navigare online sigură. Mai multe informaţii despre acest serviciu Facebook sunt disponibile la adresa www.facebook.com/security.

În plus faţă de informarea promptă, Kaspersky Lab oferă utilizatorilor Facebook un abonament gratuit pentru produsele de securitate pentru utilizatori individuali, valabil şase luni. Această ofertă permite utilizatorilor să descarce  programele Kaspersky PURE Total Security şi Kaspersky Security for Mac, asigurându-le protecţia optimă pentru computere. Kaspersky PURE reprezintă suita de programe pentru utilizatori individuali emblematică a companiei, ce conţine funcţiile de bază – inclusiv managementul parolelor, criptarea informaţiilor şi funcţia de backup a fişierelor – totul pentru a proteja informaţiile digitale ale acestora.

Kaspersky Security for Mac protejează utilizatorii de Mac de numărul tot mai mare de ameninţări care atacă sistemele OS X şi previne transferul programelor malware pentru Windows la computerele prietenilor sau ale familiei prin intermediul stick-urilor USB şi odată cu trimiterea fişierelor contaminate. Aceste oferte pot fi accesate prin intermediul “AV Marketplace”, disponibil pe pagina Facebook Security.

Citate: 

Steve Orenberg, Preşedinte Kaspersky Lab North America

“La momentul fondării Kaspersky Lab, acum 15 ani, puteam doar să ne imaginăm modurile în care tehnologia va conecta utilizatorii de Internet şi ce impact uriaş va avea acesta asupra indivizilor şi a întregii societăţi. Misiunea Kaspersky Lab a fost întotdeauna aceea de a proteja utilizatorii individuali şi companiile în timpul interacţiunilor online şi, la momentul actual, nu există altă reţea care să conecteze oamenii aşa cum o face Facebook. Ambele companii sunt lideri în domeniile lor, aşa că este firesc să colaborăm pentru un Internet mai sigur pentru noi toţi.”

Costin Raiu, Director of Global Research and Analysis Team (GReAT)

Kaspersky Lab

“În ultimii 10 ani volumul de informaţii personale pe care oamenii le publică în mod voluntar a crescut în mod incredibil, iar infractorii cibernetici au profitat de ocazie, creând escrocherii şi programe malware care ţintesc direct reţelele sociale. Este nevoie de o combinaţie de precauţie în mediul online şi de tehnologie de securitate de cea mai înaltă calitate, pentru a putea fi protejaţi pe Internet – una nu poate ţine locul celeilalte – şi, prin intermediul parteneriatului cu Facebook, Kaspersky Lab intenţionează să le ofere pe ambele.”

Joe Sullivan, Chief Security Officer Facebook

"Începând de astăzi, utilizatorii Facebook vor putea beneficia de informaţiile oferite şi de tehnologiile de top dezvoltate de Kaspersky, utilizate pentru analiza URL-urilor dăunătoare şi includerea în AV Marketplace. Suntem nerăbdători să lucrăm împreună pentru a menţine siguranţa utilizatorilor atât pe Facebook, cât şi în afara acestuia.”

# # #

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producător privat de soluţii de securitate endpoint din lume, fiind inclus în topul primilor patru producători de soluţii pentru protecţie endpoint la nivel mondial*. Pe parcursul celor 15 ani de existenţă, Kaspersky Lab a rămas o companie inovatoare în domeniul securităţii informatice şi oferă suite de protecţie IT pentru utilizatori individuali, SMB şi companii mari. Compania este prezentă în aproximativ 200 de ţări şi teritorii, la nivel global, protejând peste 300 de milioane de utilizatori din întreaga lume. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro.

*Compania a fost poziţionată pe locul patru în clasamentul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor, 2011”. Clasamentul a fost publicat în raportul IDC „Worldwide Security Endpoint Products 2012-2016 Forecast and 2011 Vendor Shares” (IDC #235930, iulie 2012). Criteriile de clasificare s-au bazat pe veniturile obţinute din vânzările de soluţii de securitate endpoint în 2011.