Kaspersky Lab conduce pe circuitul de Formula 1

        CUMPARATI

 

Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, anunţă parteneriatul încheiat cu echipa Scuderia Ferrari Formula 1 pentru sezoanele 2011 şi 2012. În cadrul finalei F1 Grand Prix a anului 2010 din Abu Dhabi, Kaspersky Lab a făcut public acordul oficial semnat cu una dintre cele mai importante echipe de Formula 1 pentru următorii doi ani.

Odată cu stabilirea ultimelor detalii referitoare la Campionatul Modial de Formula 1 2010, Marele Premiu de la Abu Dhabi a reprezentat momentul în care Kaspersky Lab şi-a anunţat planurile pentru un parteneriat extins cu Scuderia Ferrari.

Kaspersky Lab a intrat în lumea curselor automobilistice la începutul acestui an, când a încheiat un acord de sponsorizare cu echipa Ferrari AF Corse pentru Campionatul de la Le Mans. După această experienţă, Kaspersky Lab a decis să extindă parteneriatul cu Ferrari şi la nivel de Formula 1, iar de la începutul anului viitor logo-ul companiei va putea fi observat pe maşinile celebrei echipe. Prin implicarea în Formula 1, Kaspersky Lab îşi definitivează strategia de creştere a profilului brand-ului la o scară globală.

„La Kaspersky Lab, când punem bazele unui proiect, ne concentrăm toate resursele pentru a face totul mai bine decât oricine altcineva şi, mult mai important, pentru a-l face într-un mod total diferit”, spune Eugene Kaspersky, CEO şi co-fondator Kaspersky Lab. „Dacă dorim să investim în dezvoltarea brand-ului nostru, o vom face numai prin asocierea cu alte brand-uri care împărtăşesc aceleaşi valori ca şi noi – vorbesc despre companii care inovează continuu, lideri, dedicaţi calităţii şi cu o dorinţă constantă de a fi învingători. Aşadar, suntem mai mult decât încântaţi să fim partenerii Ferrari, cea mai apreciată echipă de Formula 1”, completează Kaspersky.

Cu valori similare şi pasiune pentru excelenţă în tot ceea ce realizează, ambele branduri – Kaspersky Lab şi Ferrari – sunt cunoscute la nivel mondial pentru performanţa produselor pe care le oferă, inovaţiile tehnologice şi gradul ridicat de fiabilitate. O altă similitudine între cele două companii este faptul că ambele poartă numele fondatorilor – Eugene Kaspersky şi Enzo Ferrari, care au investit totul pentru idealurile în care au crezut. Echipa Kaspersky Lab duce o luptă continuă cu ameninţările informatice de peste 13 ani şi protejează vieţile digitale a peste 300 de milioane de utilizatori la nivel mondial. Ferrari este recunoscută în toate colţurile lumii pentru superioritatea tehnologică şi siguranţa maşinilor pe care le produce. Ambele companii au în comun noţiunea de viteză – Ferrari produce unele dintre cele mai rapide maşini din lume, în timp ce Kaspersky Lab asigură cel mai rapid timp de răspuns la atacuri informatice – fiind lideri în domeniile în care activează.

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producător de soluţii de securitate informatică din Europa şi locul patru la nivel mondial. Compania oferă unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hackeri, phishing şi spam. Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori individuali, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro, iar pentru ultimele ştiri legate de malware, consultaţi www.securelist.com.