Aniversare Lenovo – 5 ani în România

 

        CUMPARATI

Lenovo a sărbătorit azi, 29 septembrie 5 ani de excelenţă în inovaţie în Romania. După ce anul trecut a lansat în Romania gama de consumer IdeaPad/IdeaCentre, compania a înregistrat în Q2 2010 o creştere 102% în comparaţie cu aceeaşi perioada a anului trecut şi o cota de piaţa de 9,2%.

Pentru prima oara în Romania, Oliver Ebel (foto), General Manager Lenovo pentru Europa de Est si Centrala, a susţinut o scurta prezentare referitoare la evoluţia pieţelor IT in tarile pe care le gestioneaza (Republica Ceha, Slovacia, Ungaria, Romania, Slovenia, Croaţia, Bosnia, Serbia, Macedonia, Bulgaria, Grecia si Cipru). Astfel Romania ocupa locul al treilea in Europa Centrala şi de Est dupa Slovenia şi Croaţia dupa cota de piaţa.

„La fel ca şi companiile mari, clienţii din organizaţiile mici îşi doresc laptopuri performante si bogate în opţiuni, care să se potrivească fiecărui stil în parte, totul la un preţ convenabil", a declarat Dilip Bhatia, Vice Preşedinte, ThinkPad Marketing, Lenovo. „De aceea am creat laptopul ThinkPad Edge de 11 inch, care beneficiează de cele mai noi procesoare pentru multitasking, 3G şi WiMax. precum şi conectivitate continuă, şi extra opţiuni incluse special pentru segmentul business cum este camera web sensibilă la lumina difuză."

În toţi aceşti ani de activitate Lenovo a fost cel mai des premiată pentru design, adunând până în prezent mai mult de 100 de premii. Pe de altă parte, compania, după cum explică dl. Ebel, se implică în diverse proiecte, iar contribuţia Lenovo nu se rezumă doar la a le sponsoriza, ci la dezvoltarea tehnologiei proprii prin intermediul lor – ex: Beijing 2008, Shanghai Expo, Formula 1 – McLaren Mercedes.

În viziunea Lenovo, formula de succes conţine: strategia şi produsele potrivite, colaborare la nivel global a echipei şi o execuţie profesionistă.