Lenovo a anuntat rezultatele pe trimestrul trei 2010/2011

 

Grupul Lenovo şi-a anunţat rezultatele financiare pentru cel de-al treilea trimestru fiscal încheiat la 31 decembrie 2010. Compania a crescut mai rapid decât oricare din principalii cinci producători de PC-uri, ca urmare a accentului continuu pus de Lenovo pe creştere echilibrată în toate zonele geografice, segmentele de consumatori şi liniile de produse.

În cel de-al treilea trimestru, Lenovo a înregistrat cea mai ridicată cotă de piaţă de până acum în China, de 32,2%, crescând în această ţară de trei ori mai mult decât rata industriei şi menţinându-şi cota de piaţă globală de două cifre la 10,2%. Pentru cel de-al şaptelea trimestru consecutiv, Lenovo a avut o creştere mai rapidă decât întreaga industrie.

 

În cel de-al treilea trimestru fiscal, livrările de PC ale Lenovo în întreaga lume au crescut cu 20,6% de la an la an, spre deosebire de rata globală de creştere de 3,4% a industriei în aceeaşi perioadă.

Vânzările consolidate pentru cel de-al treilea trimestru fiscal au crescut cu 22% de la an la an până la US$5,8 miliarde. Profitul brut al companiei pentru cel de-al treilea trimestru a crescut cu 22% de la an la an, până la US$648 milioane, marja brută situându-se la 11,2%. În comparaţie, marja brută în trimestrul anterior a fost de 10,3%.
 

În ultimele săptămâni, Lenovo a anunţat un joint venture cu NEC Corporation din Japonia şi separat, un nou grup de internet mobil. Compania de tip joint venture cu NEC creează cel mai mare grup de PC din Japonia şi situează Lenovo în poziţia de lider în două dintre cele mai mari trei pieţe de PC din lume. Grupul Lenovo pentru Mobile Internet and Digital Home se va concentra pe crearea de dispozitive pentru Internet mobil, inclusiv dispozitive periferice şi smartphones, precum şi dispozitive pentru categorii noi, cum ar fi cloud computing, smart TV şi digital home.

„Consiliul de Administraţie este mulţumit de performanţa Lenovo în acest trimestru în privinţa tuturor indicatorilor măsuraţi. Pentru cel de-al cincilea trimestru consecutiv, Lenovo a continuat să fie compania cu cea mai rapidă creştere între principalii cinci producători de PC din lume. Ţintele în ceea ce priveşte volumul, veniturile, costurile şi cheltuielile, precum şi venitul înainte de taxe au fost atinse. Rezultatul excelent indică faptul că strategia Protect-Attack şi dezvoltarea echilibrată au avut efectul scontat”, a declarat Liu Chuanzhi, Preşedinte Lenovo. „Urmărind progresul, Lenovo va continua să investească în dezvoltarea mărcilor şi produselor. Cred că investiţiile de azi vor aduce venituri bune acţionarilor noştri în viitor. Unul din elementele principale ale succesului nostru este acela că dezvoltăm o cultură de câştigători în cadrul Lenovo, iar succesul nostru pe piaţă este un rezultat direct al acestui efort”.

Sursa: Agora