Cuvantul este “Mobilitate”. Viziunea Acer asupra lumii mobile in schimbare

 

In ziua de astazi totul este despre mobilitate, dar acum cativa ani nu era asa. Acer s-a angajat, cu mult inaintea oricarui alt jucator din piata, pe un drum indraznet si a decis sa parieze totul pe mobilitate. Acest curaj de a face schimbarea si de a-si asuma riscuri, fara a-si scapa niciodata din vedere obiectivul si de a-si urma misiunea a constituit diferenta fata de ceilalti producatori.
 
Dupa cele mai recente prognoze pana in 2015 un miliard de oameni vor utiliza dispozitive mobile broadband si 1,4 miliarde vor avea la dispozitie atat conectivitate prin cablu cat si wireless, insemnand ca 2,4 miliarde de oameni – mai mult decat o treime din populatia lumii – va avea acces mobil la web. Pe scurt: internet oricand, oriunde, cu orice dispozitiv.
 
Ca urmare vor aparea noi modele de utilizare, noi cerinte ale utilizatorilor si noi formate ce vor schimba peisajul industriei. Noile dispozitive vor genera, de asemenea, si noi oportunitati, asa cum s-a intamplat cu notebook-urile, netbook-urile, smartphone-urile si, in prezent, cu tabletele.
 
Acer, o companie care are mobilitatea si inovatia sunt in ADN-ul ei, este in cea mai buna pozitie pentru a beneficia de pe urma acestei transformari care este din ce in ca mai mult axata pe modele de utilizare si formate care sa corespunda mai bine stilului de viata “in-miscare”.
In prezent Acer este singurul producator care ofera un portofoliu care corespunde tuturor necesitatilor pentru mobilitate. Solutiile Acer acopera intreg spectrul, de la notebook-uri la netbook-uri, de la tablete la smartphone-uri. Ambitia Acer este de a oferi mobilitate intr-un mod atractiv si usor accesibil pentru oricine. Aceasta presupune nu numai crearea de solutii care sa raspunda stilului si necesitatilor a multor milioane de clienti dar si realizarea unei game de dispozitive diverse pentru scopuri specifice.
 
“Urmatoarea faza de crestere in segmentul de mobilitate va fi determinata de o migrare catre tehnologii mai avansate si de o cerere mai mare pentru servicii de date, in urmatorii ani. Expertiza si experienta Acer ca producator de notebook-uri si de PC-uri vor facilita succesul smartphone-urilor si a tabletelor noastre,” a explicat dl Gianfranco Lanci, President & CEO al Acer Inc.
 
“Daca luam in considerare cresterea pietei de PC-uri, putem observa cu aceasta este legata de internet, de nevoia utilizatorilor de a fi conectati si de a naviga. Intre a fi conectat si nevoia de a fi conectat drumul este scurt. De aici apare necesitatea de a avea dispozitive mici, portabile care sa ofere acces complet la web.”

Dar conectivitatea permanenta este doar unul dintre factorii de influenta, deoarece experienta utilizarii este si ea o parte din ecuatie. De la modalitatea de utilizare prietenoasa la navigarea pe web fara intreruperi, de la interactiunea usoara cu retelele sociale pana la placerea utilizarii continutului multimedia, dispozitivele mobile trebuie sa asigure o experienta de utilizare la fel ca si calculatorul de acasa.
 

Smartphone-urile, netbook-urile, notebook-urile si tabletele sunt dispozitive de comunicare cu web-ul, venind in diferite formate si cu diverse performante pentru a satisface anumite comportamente si scenarii de utilizare: de la simplul acces la informatii si documente prin internet pana la crearea de continut din ce in ce mai complex.
Strategia Acer este foarte simpla. Dupa cum reiese in mod clar din toate prognozele, conectivitatea si mobilitatea vor fi din ce in ce mai apreciate in urmatorii ani, segmentul avand o oportunitate de crestere uriasa. Acer este in cea mai buna pozitie pentru a exploata aceasta transformare, oferind utilizatorilor instrumentele potrivite nevoilor lor legate de mobilitate si devenind un furnizor global de solutii mobile – smartphone-uri, tablete PC, netbook-uri si notebook-uri – de orice tip, de la crearea de continut pana la utilizarea de continut.

Sursa: Acer