Obiectiv principal pentru Kaspersky Lab în 2011: intrarea în topul primelor trei companii de securitate endpoint din lume

        CUMPARATI

 

Kaspersky Lab, lider în furnizarea de soluţii pentru managementul securităţii informatice, îşi anunţă intenţia de a deveni una dintre primele trei companii de securitate endpoint la nivel mondial în 2011. De asemenea, Kaspersky Lab a pregătit şi noi schimbări în structura organizaţională a companiei.

„Anul acesta suntem mai aproape ca oricând să devenim una dintre primele trei companii de securitate IT la nivel global”, spune Eugene Kaspersky, CEO şi co-fondator Kaspersky Lab. „Pentru a atinge acestă performanţă trebuie să ne păstrăm rata actuală de creştere şi să demonstrăm că avem toate calităţile pentru a ne menţine în top. Prin alinierea structurii organizaţionale la nivel global, ne aşteptăm să îndeplinim obiectivul de a deveni unul dintre primii trei jucători pe piaţa globală a securităţii informatice până la finalul lui 2011”, completează Kaspersky.

Conform rezultatelor operaţionale Kaspersky Lab pentru 2010*, compania a demonstrat o creştere semnificativă în toate regiunile. La nivel global, veniturile companiei au crescut cu 38% comparativ cu 2009, depăşind 500 milioane USD. Regiunile cu nivelurile cele mai ridicate de succes în 2010 au fost: Europa, unde veniturile Kaspersky Lab au crescut cu 16%, cumulând 218 milioane USD, Statele Unite ale Americii şi ţările din America de Sud şi Nord, care au înregistrat creşteri de 68% şi venituri de 134 milioane USD. În regiunea Asia-Pacific şi Japonia, compania a obţinut creşteri fără precedent – 111%, însemnând venituri de 55 milioane USD. Anul 2010 a fost unul foarte bun şi pentru Europa de Est, CIS, Orientul Mijlociu şi Africa, unde veniturile au totalizat 131 milioane USD, adică o creştere cu 35% faţă de anul 2009.

Aceste niveluri ridicate de performanţă demonstrează potenţialul Kaspersky Lab de a deveni una dintre primele trei companii de securitate endpoint din lume**. Ca parte a strategiei de creştere a business-ului, precum şi a planurilor de extindere a cotei globale de piaţă, echipa de management a Kaspersky Lab a iniţiat un proces de conturare a structurii organizaţionale în două zone de importanţă strategică – dezvoltarea produselor şi reţeaua regională de parteneri.

Unul dintre factorii principali care au contribuit la succesul Kaspersky Lab este reprezentat de platforma tehnologică avansată, proprie companiei. Aceasta stă la baza tuturor suitelor de securitate Kaspersky Lab, destinate diferitelor segmente de public. În luna martie a acestui an, a fost luată decizia de a îmbunătăţi acest proces prin crearea unei singure divizii, responsabile cu strategia de produs pentru toate cele trei zone de business ale companiei – produse şi servicii destinate utilizatorilor individuali, soluţii pentru mediul de business şi licenţierea de tehnologii folosite de alţi vendori din industrie.

Petr Merkulov, fost Head of the Technology Alliances Division, a fost numit Chief Product Officer.

„Scopul nostru este să păstrăm poziţia de lider în fiecare sector în care compania îşi desfăşoară operaţiunile, iar pentru a-l atinge trebuie să continuăm să dezvoltăm produse şi servicii în linie cu cererile pieţei”, afirmă Petr Merkulov. „Expertiza Kaspersky Lab în protecţia împotriva ameninţărilor online reprezintă un avantaj important atunci când vorbim despre securitatea IT, de aceea este esenţial să ne asigurăm că acest know-how pe care îl avem oferă beneficii reale tuturor utilizatorilor produselor noastre. Prin crearea unei singure divizii responsabile cu dezvoltarea produselor şi serviciilor, soluţiile avansate de securitate ale Kaspersky Lab vor fi chiar mai bine integrate pentru a oferi cea mai bună protecţie”, completează acesta.

O altă decizie pe care managementul Kaspersky Lab a luat-o în luna martie a fost de a optimiza modul de administrare a reţelei regionale de parteneri şi de a crea o singură divizie, responsabilă cu dezvoltarea şi susţinerea platformei globale de vânzări, precum şi cu activităţile de marketing şi vânzări din Europa şi America de Nord.

Steve Orenberg, fost Managing Director Kaspersky Lab Americas, a fost numit la conducerea acestei divizii, în funcţia de Chief Sales Officer. „În prezent, Kaspersky Lab este cu adevărat o companie internaţională, cu structură globală de vânzări. Prin combinarea tuturor unităţilor de vânzări într-o singură divizie, Kaspersky Lab poate implementa o abordare unificată pentru managementul partenerilor şi clienţilor la nivel global, asigurând astfel un grad ridicat şi uniform de performanţă a serviciilor pentru utilizatorii din fiecare ţară”, spune Steve Orenberg.

Kaspersky Lab urmăreşte să finalizeze schimbările structurii organizaţionale în prima jumătate a anului 2011. Conform managementului companiei, noua structură centralizată de administrare va ajuta Kaspersky Lab să-şi dezvolte mai eficient business-ul la nivel global, să asigure o creştere solidă şi să-şi consolideze poziţia pe piaţa de securitate IT.

Despre Kaspersky Lab

Kaspersky Lab este cel mai mare producător de soluţii de securitate informatică din Europa şi locul patru la nivel mondial. Compania oferă unele dintre cele mai populare sisteme de securitate pentru PC, care protejează utilizatorul de viruşi, spyware, crimeware, hackeri, phishing şi spam. Produsele Kaspersky deţin o rată superioară de detecţie, având cel mai rapid timp de răspuns din industria de securitate pentru utilizatori individuali, SMB, reţele de mari dimensiuni şi sisteme de lucru mobile. Tehnologia dezvoltată de Kaspersky este utilizată la nivel mondial în produsele şi serviciile furnizorilor de top ai soluţiilor de securitate de pe piaţa IT.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaspersky.ro, iar pentru ultimele ştiri legate de malware, consultaţi www.securelist.com.



* Venituri neauditate

** Kaspersky Lab ocupă locul patru în topul IDC „Worldwide Endpoint Security Revenue by Vendor” pentru 2009